Kodeks dobrych praktyk
Kodeks Dobrych Praktyk
Tylickie Wzgórze
BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
#BezpiecznePowrotyKoronawirus
Zalecenia GIS i WHO
Sami jesteśmy rodzicami, dlatego łatwiej jest nam się wczuć w Waszą sytuacje i przewidzieć Wasze oczekiwania. Na tej podstawie, opracowaliśmy Tylickie Wzgórze – Kodeks Dobrych Praktyk, do zastosowania w razie konieczności, w czasie wakacji w dobie koronawirusa.
Na bieżąco monitorujemy zalecenia wg GIS i WHO, jeśli pojawią się procedury dotyczące działalności hoteli to wdrożymy je jako zalecenia odgórne.
Nie wiemy jakie będą ostatecznie wytyczne wakacyjne dla hoteli/ obiektów/ pensjonatów. Próbujemy przewidzieć, czego możecie od nas oczekiwać, spędzając wakacje z dziećmi 2020 na Tylickim Wzgórzu.
Sami jesteśmy rodzicami, dlatego łatwiej jest nam się wczuć w Waszą sytuacje i przewidzieć oczekiwania. Na tej podstawie, opracowaliśmy Tylickie Wzgórze – Kodeks Dobrych Praktyk, do zastosowania w czasie wakacji w dobie koronawirusa.
Bezpieczny i atrakcyjny wypoczynek zapewniają:
- Przestronne pokoje, duża jadalnia i taras gwarancją właściwego dystansu między rodzinami
- Tygodniowe pobyty bez częstej zmiany gości (jeden turnus – ten sam komplet rodzin)
- Pobyt wyłącznie dla dla rodzin z dziećmi – a to świadomy klient
- Warsztaty kreatywne i wycieczki z dostosowaniem do reguł sanitarnych
- Dzięki dużej przestrzeni Tylickiego Wzgórza na zewnątrz, możemy wydzielić bezpieczne strefy na łonie natury dla każdej rodziny
- Na terenie pensjonatu dostępne środki do dezynfekcji
- Możliwość wykorzystania bonu turystycznego 1000 plus
Tylickie Wzgórze Kodeks Dobrych Praktyk
W razie zaistniałej konieczności (w kontekście koronawirusa) na Tylickim Wzgórzu zastosujemy:
I procedury zapobiegawcze.
- Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w pensjonacie (wręczenie Gościom Kodeksu Dobrych Praktyk Tylickiego Wzgórza),
- Pobranie oświadczenia dotyczącego stanu zdrowia wszystkich Gości,
- Zakaz przebywania w pensjonacie osób niezameldowanych.
II procedury zapewnienia bezpieczeństwa.
- Mierzenie temperatury (bezdotykowym termometrem) przy wejściu każdego Gościa do pensjonatu – w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwienie przyjęcia Gościa, przed wcześniejszym wyjaśnieniem przyczyny podniesionej temperatury – nie każda wyższa temperatura to od razu objawem koronawirusa.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji w recepcji, jadalni, toaletach i w pokojach zabaw pensjonatu i agroturystyki,
- Dezynfekcja toalet,
- Dezynfekcja windy,
- Dezynfekcja lady recepcyjnej, terminali, kart pokojowych, poręczy, mebli, klamek, armatury, pilotów tv, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pomieszczeń pensjonatu.
- Stosowanie maseczek/przyłbic oraz rękawiczek ochronnych przez pracowników pensjonatu,
- Recepcja:
- ograniczenie osób przy recepcji, zachowanie stosownej odległości,
- ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości,
9. Jadalnia:
- ograniczenie osób w jadalni,
- jeden stolik na wyłączność rodziny przez cały pobyt,
- dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, przyprawników, itp.,
- wyparzanie naczyń i sztućców po każdym Gościu,
10. Pokoje zabaw:
- dezynfekcja pokoi zabaw i ograniczenie zabawek,
- ograniczenie ilości osób jednocześnie korzystających z tych pomieszczeń,
- udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci,
- zachowanie bezpiecznej odległości w czasie animacji.
11. Pracownicy:
- mierzenie temperatury (termometr bezdotykowy) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu,
- zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk w widocznych miejscach, w szatni i na zapleczu,
- praca w maseczkach/przyłbice, rękawiczkach,
- częsta dezynfekcja urządzeń,
- częste mycie rąk,
- dezynfekcja pomieszczeń wspólnych pracowników,
- szkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa Gości i pracowników pensjonatu,
12. Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.
III procedury na wypadek wykrycia korona wirusa.
Jeśli w ciągu ostatnich 14 dni byłeś w miejscu gdzie występuje koronawirus i zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak:
gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem to:
bezzwłocznie, telefonicznie powiadom stację sanitarno-epidemiologiczną tel.: 18 443 54 64.
W przypadku nasilonych objawów zadzwoń pod numer alarmowy 112 lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego lub oddziału obserwacyjno-zakaźnego, gdzie określony zostanie dalszy tryb postępowania medycznego: tel.: 18 443 88 77
INFOLINIA NFZ W SPRAWIE KORONAWIRUSA 800190590
Tylickie Wzgórze – bezpieczny pakiet pobytowy?
Od początku epidemii koronawirusa, ze specjalistami z Fair Play Medical Solutions konsultujemy na bieżąco wymogi GIS i WHO i najlepsze środki ochrony osobistej.
Firma ta zajmuje się zaopatrzeniem w profesjonalny, atestowany i sprawdzony sprzęt ochrony osobistej.
Największe obawy przed rezerwacją wakacji z dziećmi.
Zobaczcie jakie pytania zadali nam rodzice, którzy zdecydowali się mimo wszystko zarezerwować wakacyjny pobyt u nas. Przeczytajcie pytania i nasze odpowiedzi, może to Was trochę uspokoi? Zaglądnijcie tutaj.