to przepis na udane wakacje 2020

Kodeks dobrych praktyk

 

Kodeks Dobrych Praktyk

Tylickie Wzgórze

BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
#BezpiecznePowrotyKoronawirus

 

Zalecenia GIS i WHO

Sami jesteśmy rodzicami, dlatego łatwiej jest nam się wczuć w Waszą sytuacje i przewidzieć Wasze oczekiwania. Na tej podstawie, opracowaliśmy Tylickie Wzgórze – Kodeks Dobrych Praktyk, do zastosowania w razie konieczności, w czasie wakacji w dobie koronawirusa.

Na bieżąco monitorujemy zalecenia wg GIS i WHO, jeśli pojawią się procedury dotyczące działalności hoteli to wdrożymy je jako zalecenia odgórne.

Nie wiemy jakie będą ostatecznie wytyczne wakacyjne dla hoteli/ obiektów/ pensjonatów. Próbujemy przewidzieć, czego możecie od nas oczekiwać, spędzając wakacje z dziećmi 2020 na Tylickim Wzgórzu.

Sami jesteśmy rodzicami, dlatego łatwiej jest nam się wczuć w Waszą sytuacje i przewidzieć oczekiwania. Na tej podstawie, opracowaliśmy Tylickie Wzgórze – Kodeks Dobrych Praktyk, do zastosowania w czasie wakacji w dobie koronawirusa.

Bezpieczny i atrakcyjny wypoczynek zapewniają:

  • Przestronne pokoje, duża jadalnia i taras gwarancją właściwego dystansu między rodzinami
  • Tygodniowe pobyty bez częstej zmiany gości (jeden turnus – ten sam komplet rodzin)
  • Pobyt wyłącznie dla dla rodzin z dziećmi –  a to świadomy klient
  • Warsztaty kreatywne i wycieczki z dostosowaniem do reguł sanitarnych
  • Dzięki dużej przestrzeni Tylickiego Wzgórza na zewnątrz, możemy wydzielić bezpieczne strefy na łonie natury dla każdej rodziny 
  • Na terenie pensjonatu dostępne środki do dezynfekcji
  • Możliwość wykorzystania bonu turystycznego 1000 plus

 

Tylickie Wzgórze Kodeks Dobrych Praktyk

 

W razie zaistniałej konieczności (w kontekście koronawirusa) na Tylickim Wzgórzu zastosujemy:

I procedury zapobiegawcze.

  1. Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w pensjonacie (wręczenie Gościom Kodeksu Dobrych Praktyk Tylickiego Wzgórza),
  2. Pobranie oświadczenia dotyczącego stanu zdrowia wszystkich Gości,
  3. Zakaz przebywania w pensjonacie osób niezameldowanych.

 

II procedury zapewnienia bezpieczeństwa.

  1. Mierzenie temperatury (bezdotykowym termometrem)  przy wejściu każdego Gościa do pensjonatu  – w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwienie przyjęcia Gościa, przed wcześniejszym wyjaśnieniem przyczyny podniesionej temperatury – nie każda wyższa temperatura to od razu objawem koronawirusa. 
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji w  recepcji, jadalni, toaletach i w pokojach zabaw pensjonatu i agroturystyki,
  3. Dezynfekcja toalet,
  4. Dezynfekcja windy,
  5. Dezynfekcja lady recepcyjnej, terminali, kart pokojowych, poręczy, mebli, klamek, armatury,  pilotów tv, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pomieszczeń pensjonatu.
  6. Stosowanie maseczek/przyłbic oraz rękawiczek ochronnych przez pracowników pensjonatu,
  7. Recepcja:
  • ograniczenie osób przy recepcji, zachowanie stosownej odległości,
  • ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości,

   9. Jadalnia:

  • ograniczenie osób w jadalni,
  • jeden stolik na wyłączność rodziny przez cały pobyt,
  • dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, przyprawników, itp.,
  • wyparzanie naczyń i sztućców po każdym Gościu,

   10. Pokoje zabaw:

  • dezynfekcja pokoi zabaw i ograniczenie zabawek,
  • ograniczenie ilości osób jednocześnie korzystających z tych pomieszczeń,
  • udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci,
  • zachowanie bezpiecznej odległości w czasie animacji.

   11. Pracownicy:

  • mierzenie temperatury (termometr bezdotykowy) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu,
  • zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk w widocznych miejscach, w szatni i na zapleczu,
  • praca w maseczkach/przyłbice, rękawiczkach, 
  • częsta dezynfekcja urządzeń,
  • częste mycie rąk,
  • dezynfekcja pomieszczeń wspólnych pracowników,
  • szkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa Gości i pracowników pensjonatu,

  12. Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.

 

III procedury na wypadek wykrycia korona wirusa.

Jeśli w ciągu ostatnich 14 dni byłeś w miejscu gdzie występuje koronawirus i zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak:

gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem to:

bezzwłocznie, telefonicznie powiadom stację sanitarno-epidemiologiczną tel.: 18 443 54 64.

W przypadku nasilonych objawów zadzwoń pod numer alarmowy 112 lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego lub oddziału obserwacyjno-zakaźnego, gdzie określony zostanie dalszy tryb postępowania medycznego: tel.: 18 443 88 77

 

INFOLINIA NFZ W SPRAWIE KORONAWIRUSA 800190590

 

Tylickie Wzgórze – bezpieczny pakiet pobytowy?

Od początku epidemii koronawirusa, ze specjalistami z Fair Play Medical Solutions konsultujemy na bieżąco wymogi GIS i WHO i najlepsze środki ochrony osobistej.

Firma ta zajmuje się zaopatrzeniem w profesjonalny, atestowany i sprawdzony sprzęt ochrony osobistej.

Bezpieczny hotel - bezpieczny gość -kodeks dobrych praktyk

Największe obawy przed rezerwacją wakacji z dziećmi.

Zobaczcie jakie pytania zadali nam rodzice, którzy zdecydowali się mimo wszystko zarezerwować wakacyjny pobyt u nas. Przeczytajcie pytania i nasze odpowiedzi, może to Was trochę uspokoi? Zaglądnijcie tutaj.